Me pooh pooh alias introvert a koronavírus nebude najlepšie kombinácia

05.04.2020

Povedzme si to na rovinu. Žiadna škola, žiaden nutný kontakt s ľuďmi, všetok čas sveta. Znelo to až príliš dobre na to, aby to mohla byť pravda. Rovnica karanténa plus nekonečné množstvo seriálov sa prekvapivo nerovná ideálu. 

Vždy som závidela fanúšikom filmov. Obzvlášť tým, ktorí milovali celé série. Prší? Maratón Harry Pottera. Nádcha? Maratón Harry Pottera. Karanténa? Ako inak, maratón Harry Pottera.

A potom sme tu my, milovníci seriálov. Čakať každý týždeň na novú epizódu? Žiaden problém. Dúfať, že spravia novú sériu? Žiaden problém. Spoliehať sa na to, že sa niekto rozhodne spraviť české titulky? Áno, české, ako inak.

A to ani nehovorím o tom, aká situácia nastala práve teraz. Človek si povie: "Karanténa, musím byť zatvorený doma, čas na maratón seriálov, ktoré som vždy chcel vidieť, no nebol čas." Super nápad. Potom však príde tá trpká pravda. Vlastne je to úplne logické, ale kto sa bežne zamýšľa nad niečím takým? Série ukončené predčasne, nové časti v nedohľadne.

Prichádza plán B - stať sa fanúšikom Harry Pottera je plán Z, aby bolo jasné - nájsť nový seriál. Respektíve, pozrieť si seriál, ktorý som už videla dávno a tváriť sa prekvapene, keď poznám dialógy naspamäť. Nieže by som mala niečo proti klasikám ako sú Priatelia či Čarodejnice, ale povedzme si na rovinu, takú scénku, kde sa Joey učí po francúzsky si pamätám viac ako teóriu na skúšku z minulého semestra.

Plán B stroskotal po prvom týždni. Legacies, The Bold Type, All American, všetko dopozerané. Samozrejme s novými časťami v ďalekej budúcnosti. Snáď budú skôr ako môj vysnívaný titul. Alebo naopak. Neviem v čo dúfať skôr.

Podstatné je, že prišli plány C, D, E... Na pomenovaní nezáleží. Jedinou pointou ostáva, že anime, youtube, tik tok, všetko po čase omrzí. A to som si myslela, že táto karanténa bude pre mňa ako introverta splnený sen. Moje dvanásťročné ja, ktoré trávilo pri notebooku 24/7 teraz v duchu plače. Evidentne nastala nová rovnica. Introvert plus nekonečné množstvo seriálov sa rovná prílišnej vyberavosti a depresii. 

UPDATE: Beriem späť všetko, čo som povedala o Harry Potterovi!!!

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky